2022年03月18日

She sea see in Mother's love

She sea see in Mother's love

My son studied abroad over the ocean.
His food and clothes is my wife is worried also Over the often.
I want her to take care of me Once in a while.
I mean, my poems and clothes is she doesn't care about.

Before married, my wife was a tomboy, made a funny mistake.
My wife it jumps or bounce like a rabbit. It's When feel good.
Now she is jump or bounce didn't,is teaching son not to be ridiculous.
I'm okay, My feelings are fused with the wife,

My son's letter arrived from over the ocean.
My rabbit jumps or bounces smile Over the often. Noticed!
I think my mother didn't show me loneliness and she was waiting for a letter.
Oh! Water collects in my nose.

My wife is a compass.
She sea see in compassion.
My family's Ship is comfortable.
I support my family from storms completely.

母の愛で海を見る

息子は海を越えて留学しました
彼の食べ物と服は妻もしばしば心配しています
たまに彼女に面倒を見てもらいたい
つまり、私の詩と服は彼女が気にしないということです

結婚する前、私の妻はおてんば娘で、おかしな間違いをしました
妻はうさぎのようにジャンプしたり跳ねたりします。 これは 気分が良いとき
今、彼女はジャンプしたりバウンスしたりしません、「ばかげてはいけない」と息子に教えています
私は大丈夫。 私の気持ちは妻と融合しています

私の息子の手紙は海の上から届きました。
私のウサギは頻繁に笑顔でジャンプしたり跳ねたりします
気づいた! 母は寂しさを見せてくれず、手紙を待っていたと思います
おー! 鼻に水がたまります

私の妻はコンパスです
彼女は思いやりを持って海を見る
私の家族の船は快適です
嵐から家族を完全にサポートします

She sea see in Mothers love



Posted by 春緒うるま at 13:42